فضای مجازی ترفند دشمن برای منحرف کردن جوانان

 

 فضای مجازی ترفند دشمن برای منحرف کردن جوانان است.باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه طلبه بی‌حال به کار نمی‌آید و باید انقلابی بود، افزود: در برهه‌های مختلف نظام و حتی در مواجهه با فتنه‌ها مسئولان امتحان خود را پس دادند هرچند برخی سکوت کردند یا نامه بی سلام و خداحافظی نوشتند که البته اشتباه کردند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با تأکید بر اینکه اگر کار با تقوا انجام گیرد موفقیت حاصل خواهد شد، به اثرات مخرب سایت‌ها و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: دشمن این راه‌ها را در ترویج فساد هموار کرده تا جامعه به ویژه جوانان را منحرف کند.

وی با بیان اینکه با همین راه نیز اسپانیا را بر زمین زدند و جوانان آن را به انحرافات اخلاقی و جنسی مبتلا کردند، افزود: دشمن گام به گام انسان ناآگاه را به گمراهی می‌کشاند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حیا از بسیاری گناهان جلوگیری می‌کند، افزود: بی‌حیایی برای برخی عادی شده است.

وی با بیان اینکه بی حیایی در زمینه‌های اخلاقی و اقتصادی تا جایی پیش رفته که اختلاس‌های چندین هزار میلیاردی عادی می‌شود، گفت: طلبه‌ها باید تقوا پیشه کنند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه کفار حتی از مرده علما می‌ترسیدند، عنوان کرد: امام(ره) عالمی بود که مواضع انقلاب را جدی دنبال می‌کرد.

وی خطاب به حاضران عنوان کرد: گرفتاری‌ها نباید شما را از اتصال به نقطه الهی دور کند به طوریکه پیامبر اسلام(ص) با تمام گرفتاری‌هایشان نماز شب برایشان واجب بود.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید مقاوم بود و روی اصول پیش رفت و نباید به هیچ وجه کوتاه آمد، گفت: انقلابی بودن یعنی افراد تحت تأثیر ملامت ملامت‌گران قرار نمی‌گیرند و با انرژی مضاعف در راه اهداف انقلاب حرکت کرده و جلو می‌روند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه باید برای خود توشه سفر آخرت جمع کرد، عنوان کرد: این انقلاب باید به انقلاب مهدی(عج) متصل شود و باید پای آن ایستاد.

وی با بیان اینکه انقلاب کرده‌ایم تا بین بد و خوب، خوب را انتخاب کنیم، وگرنه لازم نبود این همه شهید بدهیم، افزود:‌ امام(ره) آرمان‌های بزرگی داشت و در راه آنها گام برداشت و به نتیجه رسید.

 
 

  • نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت
    1396/10/15 @ 07:45:36 ق.ظ

    حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

    ایها الناس
    بخواهید که آقا برسد
    بگذارید دگـر
    درد بـه پـایان برسد
    همگی در پس
    هرسجده به خالق گویید
    که به ما رحم کند
    یوسـف زهرا برسد
    اللهم عجل لولیک الفرج

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.