جلسه سران سپاه با روحانی برای اتمام حجت بود نه رفع سوءتفاهم


جلسه چند فرمانده ارشد سپاه با روحانی آن قدر «ویژه» بود که به خبر اول رسانه‌های داخلی و ده‌ها رسانه خارجی تبدیل شود. راز این مطلب در خود دیدار چند فرمانده ارشد با رییس‌جمهور نبود چرا که این هم در ایران متداول است و هم در سایر کشورها.

راز مطلب در این هم نبود که این دیدار پس از چند سخنرانی رییس‌جمهور و مطالب بعضی از نزدیکان او علیه سپاه برگزار شد؛ چه اینکه پیش از این هم در دوره‌هایی از جمله دوره آقای روحانی شاهد چنین مواضعی بوده‌ایم.

فرماندهان سپاه از رئیس‌جمهور وقت گرفته‌اند تا از یک سو ابعاد خطرناک و پیامدهای بسیار مخرب روند قطبی‌سازی اقتدار کشور که در دولت و بخصوص در مواضع شخص آقای روحانی وجود دارد را به رییس جمهور گوشزد کنند و از سوی دیگر اتمام حجت نمایند.

فرماندهان سپاه در این جلسه خیلی قاطع و البته صمیمانه و توام با حفظ احترام به روندهای مخرب و نه فقط کژتابی‌هایی که در مواضع وجود دارد، شدیدا اعتراض کرده‌اند و گفته‌اند که بدون اصلاح روند آرام نخواهند گرفت.

سعدالله زارعی

  • 5 stars
    مهاجر
    نظر از: مهاجر
    1396/05/05 @ 11:34:30 ب.ظ

    مهاجر [بازدید کننده]

    واقعا اتمام حجت کردن ؟! خدا کنه بلکه سر عقل بیاد

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.