حذف درس آشنایی با ارزشهای دفاع مقدس از دانشگاه پس از اعلام لغو سند ننگین 2030

 

حذف درس “آشنایی با دفاع مقدس” از دروس دانشگاه پیام نور

 درس “آشنایی با دفاع مقدس” از دانشگاه پیام نور حذف شد. به گزارش حرف تازه ، طی نامه ای از سوی حسین زارع مدیرکل برنامه ریزی آموزشی پیام نور به روسای استان ها ، درس آشنایی با دفاع مقدس با کدهای ۱۲۱۲۳۰۰ و ۱۲۱۲۴۰۰ از سال تحصیلی ۹۶-۹۷ غیر فعال شد و […]

 طی نامه ای از سوی حسین زارع مدیرکل برنامه ریزی آموزشی پیام نور به روسای استان ها ، درس آشنایی با دفاع مقدس با کدهای ۱۲۱۲۳۰۰ و ۱۲۱۲۴۰۰ از سال تحصیلی ۹۶-۹۷ غیر فعال شد و دیگر قابل ارائه نیست.

در متن نامه آمده است:

روسای محترم استانی

با سلام و احترام

با عنایت به نامه شماره ۲/۲۰۸۹۵۳ مورخ ۹۵/۹/۲۲ وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای آموزشی مورخ ۹۶/۴/۳ در خصوص ارائه دروس اختیاری به اطلاع می رساند درس کارآفرینی (۱۲۱۸۸۰۸) و ارزش های دفاع مقدس (۱۲۲۰۸۸۹) از سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در کلیه رشته های کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته به صورت اختیاری تعریف شده است. دروس مذکور طبق بخشنامه در چارچوب سنوات مجاز و مازاد بر سقف سرفصل واحدهای دوره و بدون تاثیر در معدل دانشجویان درج می شود. لذا اخذ درس توسط دانشجو الزامی نمی باشد.

شایان ذکر است درس آشنایی با دفاع مقدس با کدهای ۱۲۱۲۳۰۰ و ۱۲۱۲۴۰۰ در کلیه رشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از سال تحصیلی ۹۷-۹۶ غیرفعال و قابل ارائه نیست.

حسین زارع                 

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی

هر دم ازین باغ بری میرسد ……

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.