متفاوت ترین حکم تنفیذ

 

متن تنفیذ دوازدهم را می توان متفاوت ترین تنفیذ در دوران رهبری آیت الله خامنه ای، و حتی از ابتدای انقلاب تاکنون دانست. رسم بر این بود که همیشه رهبران انقلاب اسلامی (امام خمینی و آیت الله خامنه ای) در متن تنفیذ، چند محور کلی را به عنوان شروط تنفیذ و پایبندی رئیس جمهور منتخب به آن ذکر می کردند؛ محورهایی مانند پایبندی به آرمان های اسلامی و انقلابی و ایستادگی در برابر مستکبران.

 این بار اما رهبر انقلاب بر شش موضوع عینی و ملموس، یعنی استقرار عدالت، جانب‌داری از محرومان مستضعف، اجرای احکام اسلام ناب، تقویت وحدت و عزّت ملّی، توجّه به توانمندی‌ها و ظرفیّتهای عظیم کشور، صراحت در بزرگداشت ارزشها و مبانی انقلاب اسلامی تأکید کردند.

بعد از آن نیز البته صراحتا راهبردی ترین سیاست کشور در سالهای اخیر، یعنی اجرای برنامه‌ی اقتصاد مقاومتی و توجّه ویژه به موضوع اشتغال و تولید داخلی را سرفصل اصلی کارکرد دولت دوازدهم بیان کردند. حالا باید منتظر عملکرد رئیس جمهور و کابینه او ماند که تا چه اندازه در اجرایی کردن این موضوعات اهتمام دارد.

  • 5 stars
    مسافر
    نظر از: مسافر
    1396/05/16 @ 10:58:14 ب.ظ

    مسافر [بازدید کننده]

    تحلیل زیبایی بود .

  • 5 stars
    سیم خاردار
    نظر از: سیم خاردار
    1396/05/15 @ 01:24:15 ق.ظ

    سیم خاردار [بازدید کننده]

    سلام
    شاید این نوع حکم دادن منظور خاصی رو دنبال میکنه

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.