مراسم قبلتین در زنجیر با سخنرانی سعید قاسمی

 

مراسم قبلتین در زنجیر با سخنرانی سعید قاسمی


مراسم گرامیداشت شهدای حج خونین در گلزار بهشت زهرا (سلام الله علیها) با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهید پرور و سخنرانی سردار سعید قاسمی برگزار می‌شود.

با فرا رسیدن روز عرفه و سالروز کشتار حجاج بیت الله الحرام توسط رژیم سفاک آل سعود و مقارن با به درک واصل شدن عامل شهادت بالغ بر 500 نفر از زائران حرم امن الهی در سال 1366، مراسم گرامیداشت شهدای حج خونین(اولین شهدای جنبش بیداری اسلامی) مورخ پنج شنبه 9شهریور ماه 1396 مقارن ساعت 17 لغایت 19 در محل یادمان شهدای حج واقع در در گلزار بهشت حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهید پرور و سخنرانی سردار حاج سعید قاسمی برگزار شد.

ایشان در ابتدای این سخنرانی ضمن تسلیت شهادت حضرت مسلم بن عقیل پسر عموی امام حسین(علیه السلام ) سالروز شهادت زائران بیت الله الحرام  را به دست وهابیان خدانشناس گرامی داشتند.

در ادامه سردار قاسمی از خیانت های آل سعود و وهابیت به وقایعی اشاره نمودند و بر اتحاد هر چه بیشتر در بین مسلمانان تاکید کردند.ایشان همچنین متن سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) درباره حج خونین را برای مردم قرائت و یادآوری نمودند.در پایان این مراسم مردم با شعارلبیک اللهم لبیک به  صورت نمادین مراسم حج را بازنمایی کردند.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.