توهین بی‌شرمانه «آمدنیوز» به شهید محسن حججی + عکس

 

هجوم خشم کانال داعشی آمد نیوز از محبت زلال مردم به شهید محسن حججی  

 

شهید حججی

 

کانال تلگرامی / داعشی «آمد نیوز »که از سیل محبت زلال و زیبای ملت ایران ( با هر گرایش و نگاه و رویکردی) نسبت به شهادت شهید محسن حججی و تاثیر اجتماعی بالای آن در فشرده کردن پیوندهای ملی به خشم آمده است، در هرزنامه هایی که در این مدت و از جمله امروز منتشر ساخته است، همه ی تلاش و کوشش خود را بکار گرفته تا انگیزه های دینی و ملی آن شهید را زیر سوال ببرد.

چنین رفتار و واکنش هایی از فرزندخوانده های شیطان در طول تاریخ کم نیست. در روزگار دفاع مقدس هم، این فرزند خوانده ها، بسیجیانی را که برای دفع تجاوز ارتش حزب بعث به ایران عاشقانه به جبهه می رفتند، با تعابیری یاد می کردند که امروز داعشی های آمد نیوز از آن حرف می زنند.
سربازان داعشی آمدنیوز نوشته اند: « این‌که حججی چه اندازه بر پایه اعتقادات مذهبی خود یا همانند هزار جوان بیکار دیگر برای کسب پول به سپاه پاسداران پیوست و به سوریه اعزام شد، مشخص نیست.»
اما وقتی که قرار است  خورشید بدرخشد و روشنایی را منتشر کند، هیچ ابر سیاهِ تراز سیاهی نمی تواند جلوی این درخشش را بگیرد. فقط کسانی از تابش خورشید و نور محروم می شوند که در غارهای تاریک نفس هرزه خوی خود پنهان شده باشند و هر دریچه ای را برای ورود نور بسته باشند.
نور شهادت و حقیقتِ مرگ آگاهی شهید محسن حججی هم از چنین تمثیل و موقعیتی برخوردار است. او از پیش، شهادت نامه ی فکری و اعتقادی خود را نوشته است تا حتی نسل های آینده ی دور هم بدانند که امثال او با کدام انگیزه و انگیخته برای دفاع از میهن، سر و جان به پیشگاه حق هدیه داده اند.

 

دانلود توهین بی شرمانه آمد نیوز به شهید محسن حججی

همراه با عکس اصلی

 

  • 5 stars
    نظر از: حضرت مادر (س)
    1397/01/30 @ 07:13:31 ب.ظ

    حضرت مادر (س) [عضو] 

    سلام احسنت

  • 5 stars
    محمد
    نظر از: محمد
    1397/01/26 @ 09:25:32 ب.ظ

    محمد [بازدید کننده]

    با سلام
    مطالب سایتتون خیلی خوب بود

    *لطفا به وب سایت ما هم دیدن کنید
    http://tronicall.com/

    با تشکر

  • 5 stars
    مهاجر
    نظر از: مهاجر
    1396/11/08 @ 08:58:14 ب.ظ

    مهاجر [بازدید کننده]

    سلام
    تا به کی میخوان از امد نیوز حمایت کنند .

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.