موضوعات: "سیاست" یا "حواشی انتخابات ریاست جمهوری 96"

ترور فرماندهان ایرانی


منابع اسرائیلی: فرماندهان ایرانی 48 ساعت پیش وارد سوریه شده بودند و تنها 2 ساعت پس از اینکه از زینبیه وارد ساختمان مستشاری ایران در المزه شده بودند، ترور شدند

منابع رسانه‌ای مدعی شدند سردار یوسف امیدزاده با نام جهادی «حاجی صادق» فرمانده سپاه پاسداران ایران و مستشاران همراه وی 48 ساعت قبل از اینکه صبح امروز در مزه هدف حملات اسرائیل قرار گیرند، از عراق وارد زینبیه شده بودند

این منابع گفتند که حاج صادق و همراهانش تنها دو ساعت قبل از هدف قرار گرفتن توسط موشک های اسرائیلی، از شهرک سیده زینب در حومه دمشق وارد ساختمان شدند.

این منابع با بیان اینکه ساختمان مورد نظر مکانی موقت برای جلسات نظامی و امنیتی بود و نه برای سکونت دائم، افزودند: این منطقه هر از گاهی شاهد حضور نیروهای غیر سوری در میان آماده باش امنیتی در اطراف ساختمان بود.

به گفته این منابع آمار اولیه تلفات در نتیجه حمله اسرائیل به هشت شهید و دست کم ده زخمی رسیده است.

این منبع اعلام کرد مستشاران سپاه پاسداران ایران و کارکنان سفارت ایران در دمشق ، به همراه تجهیزات ساختمانی و مهندسی و تیم های امداد و نجات سوری در بیرون آوردن افراد گرفتار از زیر آوار این ساختمان مشارکت دارند

شبکه اطلاعاتی اسرائیل اینتل تایمز اعلام کرد که هدف اصلی این عملیات حاج صادق بود که اخیراً قصد داشت با جمع‌آوری داده‌های مربوط به پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه، حملات خشونت‌بارتری را علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه انجام دهد

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که در میان شهدا، فرماندهان سپاه پاسداران ایران هستند که با عملیات حمل و نقل و انتقال اسلحه و مهمات از ایران به سوریه و لبنان مرتبط بودند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست تایید کرد که حاج صادق مغز متفکر حملاتی بود که طی ماه های گذشته پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه را هدف قرار داد.

این منابع اعلام کردند که اسرائیل در این حمله از موشک‌های هوشمند اسپیس 1000 استفاده کرده است که توسط سامانه‌های پدافند هوایی قدیمی و سیستم‌های هشدار اولیه شناسایی نمی‌شوند و این همان سناریویی است که در 25 دسامبر در ترور فرد دوم ایران در سوریه، سید رضی موسوی، بکار گرفته شد.

 

گروه تروریستی داعش رسما مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت

 

 

داعش با انتشار بیانیه‌ای رسما ۲ عملیات انتحاری در کرمان را برعهده گرفت.

 

داعش در بیانیه خود نوشت:

در بخشی از غزوه «و هر کجا یافتید بکشید.» بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک در ۲ عملیات انتحاری در ایران کشته و زخمی شدند.

دیروز دو برادر «عمر الموحد» و «سیف الله مجاهد» به سوی تجمع بزرگ شیعیان مشرک در کنار مزار رهبر کشته شده خود «قاسم سلیمانی» در شهر کرمان در جنوب ایران رفته و کمربندهای انفجاری خود را در میان جمعیت منفجر کردند که بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک را کشت یا زخمی کرد.

 

 

‌‌‌‌ ‌‌‌‌

از ذوق زدگی جنایت تا مقصر تراشی!

 

 

تنها چند ثانیه از منتشر شدن اولین خبر مربوط به جنایت تروریستی روز گذشته در کرمان نگذشته بود که رسانه های صهیونیست و فعالین سایبری ارتش تروریستی اسرائیل مثل حنانیا نفتالی تلاش کردند با منتشر کردن ویدیوهای مختلف نسبت به این جنایت ابراز خوشحالی کنند و در لفافه مسئولیت آن را به عهده بگیرند

اما پس از منتشر شدن ویدیوهای این جنایت تروریستی و ایجاد موج تنفر عمومی، صهیونیست ها به یکباره تصمیم به بایکوت ماجرا گرفتند  تا جایی که حنانیا نفتالی 15 ساعت است دیگر هیچ توییتی منتشر نکرده است و رسانه های صهیونیست هم تلاش دارند بگویند نقشی نداشتند و احتمالا این جنایت کار گروه های تکفیری مثل داعش بوده است!

ناگفته نماند در ماجرای حمله تروریستی به رژه اهواز در سال 1397 نیز ابتدا اینترنشنال با ذوق زدگی این اقدام تروریستی را پوشش داد و تجزیه طلبان بر روی آنتن زنده این تلویزیون مسئولیت جنایت را برعهده گرفتند اما پس از ایجاد موج تنفر عمومی مردمی پس از نشر ویدیوهای جنایت، اینترنشنال و تجزیه طلبان به یکباره با عوض کردن خط تلاش کردند داعش را عامل این جنایت معرفی کنند.

 

 

حماس: ترورهای بزدلانه هرگز عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف نخواهد کرد

 

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به ترور شهید صالح العاروری در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیروت: ترورهای بزدلانه‌ای که دشمن صهیونیستی علیه رهبران و شخصیت‌های فلسطینی در داخل و خارج فلسطین انجام می‌دهد، هرگز عزم و اراده ملت ما را تضعیف نخواهد کرد و مانع از ادامه مقاومت قهرمانانه آن نخواهد شد.

 این جنایت بار دیگر شست مفتضحانه و ناتوانی دشمن در تحقق اهداف جنایتکارانه خود در نوار غزه را ثابت کرد.

تا وقتی کودکان فلسطینی زیر بمباران هستند، نمی‌گذاریم آسوده بخوابید

 

 

دبیرکل نجباء تصریح کرد: تا وقتی کودکان فلسطینی زیر بمباران هستند، نمی‌گذاریم آسوده بخوابید

 

تصمیم مقاومت عراق برای تنبیه آمریکا و اسرائیل

 دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی پیامی اعلام کرد: در صورت آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی، پهپادها و موشک‌های مقاومت با صولت حیدری بر فراز شهرک‌ها و پایگاه‌های دشمن جولان خواهند داد.

 شیخ «اکرم الکعبی» با اشاره به “حمایت و مشارکت آمریکای شرور در کشتار کودکان غزه"، خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی عراق تصمیم دارد برای تنبیه آنان، منافع و پایگاه‌هایشان را در سطح منطقه هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: تا زمانی که کودکان فلسطینی از بمباران صهیونیست‌ها رنج می‌کشند، اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها در غرب آسیا آسوده بخوابند.

دبیر کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراقی ضمن تأکید بر اینکه “مقاومت اسلامی عراق، بخشی جدانشدنی از محور حق است و با تمام قوا در نبرد فراگیر شرکت می‌کند"، افزود: به یاری خدا بدون اعتنا به هیچ مرز یا خط‌کشی، تا تحقق پیروزی کامل در کنار مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان خواهیم ایستاد.