فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 کودتا بود نه کدورت!

 

محمدباقر نوبخت در آخرین نشست خبری خود در دولت یازدهم در پاسخ به سؤالی درباره پیگیری وضعیت سلامت سران فتنه در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در هفت هشت روز اخیر جلسه‌ای در شورای عالی امنیت نداشتیم.

موضوع جلسه پیشین این شورا هم در مورد این مسئله‌ای که شما‌ اشاره کردید نبوده است.

وی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای سران فتنه اظهار امیدواری کرد «شرایط به گونه‌ای پیش آید که دغدغه‌ای برای خانواده‌ آنها و مردم پیش نیاید. باید برای دفاع از منافع ملی و برقراری آرامش در جامعه تلاش کنیم.»

…نوبخت در ادامه و در اظهاراتی عجیب و تاسف‌بار فتنه 88 را به کدورت‌های رخ داده تقلیل داد و گفت: در این رابطه با وزیر بهداشت صحبت می‌کنیم و ان‌شاءالله سلامتی عاجل برای این شخصیت‌ها ایجاد و کدورت‌ها رفع شود. باب مفتوح است و رهبری هم در این خصوص هیچ چیزی را غیر قابل حل نداسته‌اند.

پیش از هرچیز باید گفت کسی با رسیدگی پزشکی به سران فتنه مشکلی نداشته و ندارد و آنها از بهترین امکانات و تسهیلات در این زمینه برخوردارند، اما تقلیل ماجرا به «کدورت» قابل تامل است.

سخنگوی دولت در حالی فتنه 88 را به کدورت‌های رخ داده تقلیل می‌دهد که این افراد در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در فتنه‌ای آمریکایی – انگلیسی – صهیونیستی به بهانه انتخابات اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته و در اردوکشی‌های خیابانی که به مدت نزدیک به هشت ماه طول کشید کشور را با خسارت‌های سنگینی مواجه ساختند.

هنوز شعارهای اصحاب فتنه در خیابان‌ها از یادها نرفته است که جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه را هدف گرفته بودند، در 16 آذر همین سال به بهانه روز دانشجو به امام خمینی (ره) هتاکی شد و عاشورای 88 نیز فتنه‌گران اصل نیت و هدف خود را در دین ستیزی نشان داده و با هتک حرمت‌ به سیدالشهدا (ع) زمینه ساز قیام میلیونی 9 دی شدند.

اگر نوبخت حماسه 9 دی 88 را از یاد برده است، کافی است نگاهی به شعارهای ده‌ها میلیون ایرانی در خیابان‌ها بیندازد که خواستار محاکمه و اعدام سران فتنه شده بودند، فتنه گرانی که در راه رسیدن به قدرت و اهداف دنیوی خود و علی‌رغم برگزاری انتخابات و مشخص بودن رای مردم از هتاکی به عاشورای حسینی (ع) نیز ابا نداشتند.

سخنگوی دولت این واقعیت و حقیقت غیرقابل انکار را نبایستی از یاد ببرد که اگر فتنه‌گران در سال 88 و در رسیدن به اهداف خود موفق شده بودند امروز دیگر دولت یازدهمی نبود که نوبخت سخنگوی آن باشد!
تنها راه پیش‌روی سران فتنه اعتراف به وطن‌فروشی خود و در ادامه نیز محاکمه است.

kayhan.news

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.