دورخیز رسانه‌های دشمن برای زدن نمایشگاه کتاب با طرح مفهوم زیرپوستی تقابل کتاب و حجاب

 

 نمایشگاه کتاب

 

دورخیز رسانه‌های دشمن برای زدن نمایشگاه کتاب با طرح مفهوم زیرپوستی تقابل کتاب و حجاب

 

از جشنواره فیلم، موسیقی و تئاترفجر و ساخت کلیدواژه تحریم توسط رسانه‌های معاند، دوماه می‌گذرد؛ اما اگر این روزها گذرتان به شبکه‌هایی مانند BBC، من‌وتو، ایران‌اینترنشنال و … افتاده باشد، کلیدواژه مشترک دیگری را می‌شنوید: «تحریم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران»!

پروژه جدید این شبکه‌ها حمله به مهم‌ترین رویداد فرهنگی ایران یعنی نمایشگاه کتاب تهران است.

در این‌میان اما، سوال مهم این است که رسانه‌هایی که در ایام مشابه سالیان گذشته توجه چندانی به حوزه کتاب و ادبیات و نمایشگاه بین المللی کتاب نداشتند، چرا امروز علیه نمایشگاه کتاب بسیج شده و در پی خبرسازی‌های جعلی هستند؟

 پروژه با زمزمه آغاز به‌کار نمایشگاه کتاب تهران و مبارزه با بی‌حجابی در این‌رویداد کلید خورد و کاسبان رسانه، مفهوم زیرپوستی تقابل کتاب و حجاب را در دستور کار قرار دادند…

 این شبکه‌ ها در ویژه برنامه‌های خبری خود و ترند هشتگ در فضای مجازی، اقدام به اتهام زنی و فحاشی نسبت به همه اهالی کتاب و نشر کرده‌اند که بنا دارند در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.
 

اما نکته مهم این است که با وجود دیدن نمونه‌های تکراری در گذشته و تجربه شکست‌های متوالی اپوزوسیون، آیا این‌بار هم عده‌ای از داخل، نقش پیاده‌نظام دشمنان را بازی می‌کنند یا خیر؟!

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.