موج افشاگری درباره یک شبکه تلویزیونی منحرف

 

موجی از افشاگری علیه یک شبکه تلویزیونی ضداخلاقی و حامی بهائیان موسوم به «من و تو»، پشت صحنه این تلویزیون سیاسی را بیشتر آشکارکرد.

این شبکه پس از قرارداد همکاری با شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی و اخذ توافق با مقامات امنیتی آمریکا، خط مشی سیاسی و ضداسلامی و ضدایرانی خود را برجسته کرد.

«من و تو» که از گروه‌ها و جریانات تجزیه‌طلب حمایت می‌کند، ابتدا با تابلوی «سرگرمی» قشری از طبقه عوام را به خود جلب کرده بود، اما رفته رفته ماهیت سیاسی خود را عیان کرد و بر حجم و رنگ برنامه‌های ضد اخلاقی‌اش با هدف زدودن ارزشهای اسلامی و ایرانی، افزود.

مدتی پیش حسن اعتماد پدر یکی از تهیه‌کنندگان و مجریان شبکه «من و تو» و سردبیر سابق اتاق خبر شبکه، طی یک افشاگری از روابط پنهانی پسر خود و مدیر شبکه، کیوان عباسی با پنتاگون خبر داد.

قبل‌تر اما، چندین مجری زن این شبکه درباره وضعیت غیراخلاقی و نیات گردانندگان من و تو افشاگری کردند.ظرف چند روز اخیر هم خبرگزاری فارس، ویدیوهایی از برخی شرکت کننده‌های یکی از برنامه‌های این شبکه منتشر کرده است که در آن از روابط پنهان و ماهیت دست‌اندرکاران «من و تو» و زد و بندهای برنامه‌سازان آن خبر داده است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.