بودجه بازی یا بازی با امنیت ملی

 

 عضو هیأت رئیسه مجلس:

دولت هر چه سریع‌تر مشکل پرداخت حقوق نیروهای مسلح را حل کند

مجلس درباره نیروهای مسلح و بنیه دفاعی با کسی شوخی ندارد

 

امیرآبادی در گفت‌وگو با فارس: دولت هر چه سریع‌تر مشکل پرداخت حقوق نیروهای مسلح را حل کند.

متأسفانه حقوق مردادماه پرسنل ارتش، سپاه و ستادکل نیروهای مسلح پس از ۶ الی ۷ روز تأخیر امروز ۵ شهریور ماه پرداخت شد، آن هم تنها حقوق ۲۳ روز از مردادماه.

اختلافی در بحث نحوه واگذاری اعتبارات بین نیروهای مسلح و دولت وجود دارد. سازمان برنامه و بودجه گفته از همین اعتبارات بنیه دفاعی حقوق‌ها را پرداخت کنید، اما مسئولان نیروهای مسلح گفته‌اند تخصیص اعتبارات بنیه دفاعی و ردیف‌های بودجه آن جداست، ردیف حقوق‌ها هم جداست، دولت باید حقوق را کامل پرداخت کند ولی مسئولان سازمان برنامه و بودجه قبول نکرده و پرداخت نکردند.

نباید برای ماه‌های آینده دیگر با این مشکل مواجه باشیم، وگرنه مجلس به این موضوع ورود کرده و قطعاً آن را پیگیری می‌کند. مجلس درباره نیروهای مسلح و بنیه دفاعی با کسی شوخی ندارد.

همزمانی این اتفاق نادر و شگفت انگیز یعنی تامین نشدن بودجه لازم برای پرداخت حقوق نیروهای مسلح با فشارهای آمریکاییها برای بازدید از مراکز نظامی و همچنین همزمان هجمه عناصر برانداز و فتنه گر مانند تاجزاده علیه بنیه دفاعی کشور باعث بهت و حیرت میشود….

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.