مقابله کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با تلاش‌ها برای ترویج همجنس‌گرایی

 

با افزایش تلاش غربی ها برای بازاریابی همجنس گرایی و ترویج آن از طریق تبلیغات، فیلم ها و مواضع اعلام شده توسط برخی سازمان ها و سفارتخانه های بین المللی در مقابل، مواضع خلیج فارس در رد تلاش برای بازاریابی این پدیده نابهنجار، رو به افزایش است.

جدیدترین مورد در این زمینه خطبه شیخ فیصل بن جمیل غزاوی، امام و خطیب مسجد الحرام بود که در خطبه جمعه خود گفت: اوضاع به جایی رسیده است که اولیای شیطان با وضع قوانینی برای تشریع ازدواج مرد با مرد و زن با زن و آمیزش با حیوانات، به دنبال تحریک و انحراف جنسی، همجنس گرایی و افساد میباشند.

کشورهای حاشیه خلیج فارس هر چیزی که همجنس گرایی و الحاد را ترویج می کند ممنوع می کنند، از جمله برخی اسباب بازی های کودکان که اخیراً ظاهر شده اند و رنگ های طیف خورشیدی را دارند و به یکی از برجسته ترین نمادهای همجنس گرایی تبدیل شده اند.

همچنین اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس در بیانیه‌های جداگانه نمایش انیمیشن «Lightyear» را ممنوع اعلام کردند زیرا حاوی صحنه های همجنس گرایی است.

«هالیوود ریپورتر» می‌گوید که سینماهای این کشورها قبلاً بسیاری از فیلم‌هایی را که حاوی هر چیزی مرتبط با مسائل دگرباشان جنسی هستند، ممنوع کرده‌اند، زیرا همجنس‌گرایی موضوعی خارج از ارزش‌ها و سنت‌های مذهبی و اجتماعی در خلیج فارس تلقی می‌شود.

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.