واکسن مهسا !

 

 

مهسا امینی

 

در شهریور ۱۴۰۰ حدود یکماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم می گذشت که تیترهای عجیبی بر برخی روزنامه‌های غربگرا ظاهر شد که خلاصه حرفشان این بود «مسایل معیشتی چندان مهم نیست، مسائل اجتماعی مهم است!!»

گویا تحلیل برخی جریانات سیاسی این بود که دولت سیزدهم بر مشکلات اقتصادی و کرونا فائق خواهد آمد بنابراین باید بر تنور مسائل اجتماعی دمید!

بتدریج پس از فروکش کردن کرونا و حدودا در بهار ۱۴۰۱ جریانی خودنمایی کرد که یکی از نمادهای آن پوشیدن لباس صورتی توسط سلبریتی های زن بود.

در ادامه در تابستان ۱۴۰۱ مسأله حجاب و گشت ارشاد بسیار داغ شد و بسیاری از سایت های خبری و روزنامه‌های غربگرا مستقیما به مسأله الزام حجاب و گشت ارشاد حمله می کردند. تصویر صفحه اول ۳۰ تیر۱۴۰۱ روزنامه سازندگی یکی از مهمترین نمونه های آن است که مفهوم کامل آن با شروع اغتشاشات روشن شد.

به نظر نگارنده بر اساس تحلیل رخدادها، قضیه مهسا امینی یک سناریوی طراحی شده توسط سرویس های جاسوسی برای «سقوط نظام، کشتار وسیع مردم و تجزیه ایران» بود هر چند «ممکن است» مسأله مرگ مهسا مدنظر نبوده یا حداقل خود او از آن مطلع نبوده باشد.

بدین ترتیب، چیزی شبیه جنگ احزاب شکل گرفت و دشمن تمام توان داخلی و خارجی خود را وارد میدان کرد.

اما عظمت الهی مردمی نظام اسلامی «زهر» دشمن را تبدیل به واکسن کرد و با برجسته شدن خلا‌ءهای فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بسیاری از آنها در مسیر اصلاح و درمان قرار گرفتند و شهریور۱۴۰۲ جمهوری اسلامی بسیار قوی‌تر از شهریور ۱۴۰۱ است و دشمنانش بی آبرو تر و پراکنده تر!

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.